Running in the rain

Gårdagkvällen var alldeles utomordentligt trevlig. Av de andra på middagen kände jag igen en person, då hon arbetar på universitetet. Alla andra var helt nya och hur trevliga som helst. Jag hade en underbar genusdiskussion med en av dem; hon var ruggigt påläst och vi var rörande eniga.
 
Efter att ha sovit bort halva dagen idag, gav jag mig ut på en löptur. Sju-och-en-halvan var inplanerad och så blev det. Efter tre och en halv kimometer öppnade sig himlen och de sista fyra kilometrarna genomfördes i hällregn och motvind. Gôtt värre. Typ.
 
Nej, det här duger inte. Behövber göra mig klar, ska träffa finaste J på stan för en kaffe.
 
Stoppar skorna fulla med tidningspapper efter årets - hittills - utan jämförelse blötaste löptur.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback