Trampar på

För första gången på länge, blev det idag cykel till jobbet. Det blir sisådären tjugoen kilometer, enkel väg. Fast idag gjorde jag dessutom något jag bara gjort en enda gång förut; jag cyklade hem också. Det gick otroligt smidigt (och rekordsnabbt) båda vändorna. Dit tog jag mig på en timme och en minut och hem var jag på femtiosju minuter. Men så går det ju nerför då, också.
 
Jag var ärligt talat lite orolig (för att inte tala om hur orolig E var, när jag skulle börja trampa hemåt) inför att cykla bägge håll. Minns hur det blev senast, då kom jag hem med ett blodsockerfall som höll mig illamående i nästan en vecka. Fast nu känns det okej, faktiskt.
 
 

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback