Utpumpad

Idag var en såndär härlig onsdag då jag faktiskt hann till gymet direkt efter jobbet. Där blev det först en timmes PowerStep. Älskar det, så sjukt kul! Därefter kutade jag ut och ställde mig på en crosstrainer i tjugo minuter för att sen rusa in på CXWorx för att få trötta ut mage, rumpa och lår lite extra.
 
Dock gick det inte hundra procent smärtfritt idag. Mådde faktiskt lätt illa under stretchen efter PowerSteppen, men det gav sig det med. Lite trätthet hängde kvar sen efter crosstrainern men under CXpasset så var jag vid full vigör igen. Eller ja, nästan. Trött som fasen i armen undersidoplankslåten, men det beror väl mest på alla armövningar under PowerSteppen så det får vara okej.
 
Nej, det här duger inte. Får lov att bli tidig kväll ikväll, börjar klockan sex imorgon. Tjohej!
 
Ja, ni. Titta, njut, och föreställ er mig där; stånkandes och smidig som ett uppbrutet kassaskåp.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback