Årets sista

Sista löpturen för i år blev en riktig långkörare. Femton kilometer, för att vara exakt. Det blåste från alla håll idag, kändes det som, men trots att jag upplevde mig springa i motvind mesta delen av tiden, tog jag mig runt på en bra kilometertid.
 
Det är lite sjukt det där... Om jag springer med GPSklockan på mig, och upplever att det går trögt, så är det nio gånger av tio så, att det går som fortast just då, när det känns som segast (som sagt, om GPSklockan är på och jag har möjlighet att kolla). Kan det vara så att det känns långsamt för att benen får jobba hårdare?
 
Nej, jag vet inte. Idag kändes det som en lugn tur, men det gick förhållandevis fort. Jag är nöjd med det.
 
 

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback