Bästa julklappen!

Hah! Så jävla smart av mig!
 
I vår släkt, har vi börjat med att dra lott om vem som köper julklapp till vem. Summan ska landa på ungefär trehundra. I år är det tredje gången gillt och jag hoppas *passivt aggressivt host-host* att folk i år, rentutav, håller klaffen om vem de ska köpa till och åtminstone testar att tänka själva. Som vi säger på jobbet - har man aldrig testat, vet man aldrig om man kan.
 
Passiv aggressivitet var det ja.
 
Nu lägger vi det åt sidan.
 
Ja har i alla fall precis ordnat min. Nu kan jag ju omöjligen skriva vad det var eller till vem, men jag är så jävla nöjd. Någon jag älskar kommer få något jag vet att hen kommer uppskatta. Och för att förfina kråksången ytterligare, har jag lyckats med konststycket att hitta en klapp som egentligen skulle funkat till precis vemsomhelst i släkten.
 
Applåder.
 
Ridå.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback