Det går. Bra, tillochmed.

Efter jullunchen åkte vi ner till Axvall. Där blev det julklappsutdelning och sen... ännu mer julmat!
 
Jag förflyttar mig i nuläget mellan olika soffor hemma hos mormor. Jag mår illa av all mat och kroppen är helt svullen; västen jag gick runt här och var så snygg i, har åkt av.
 
Men vet ni? Jag är okej med det. Illamåendet är enkom ett svar från kroppen, på att jag ätit aningen för mycket. Det är ett fysiskt illamående, inte ett resultat av matångest. Precis stoppmätt är jag. Kakor och knäck har glidit ner. Och jag mår okej i det.
 
Det kommer gå vägen. Jag vet det.
 
För.
 
Det går. Bra, tillochmed.

Kommentarer
EnAnonym säger:

Heja heja! Du är grym!

2013-12-25 | 12:27:33
du vet vem säger:

Heja Maria! Vad glad jag blir att läsa detta! NU är du på rätt spår!
Kram

2013-12-26 | 12:06:31

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback