Ett halvår

Herrejisses, fattar ni att det, idag, är exakt ett halvår till min och Finastes bröllopsdag?! Ena stunden känns det som om det är sjukt lång tid, sen börjar jag tänka tillbaka på det senaste halvåret och hur fort det gått, och då inser jag att det är rätt nära förestående ändå.
 
Sättet vi valt att lägga upp det hela på, räddar oss dock från alltför mycket roddande. Ingen stor middag med dukning och fem bord och ljudanläggning ska ordnas. Alla inbjudningar är skickade. Det mest ansträngande jag kan se framför mig, är letandet av plats att ha vår grillfest på, veckan efter själva bröllopet. Ni kommer väl?Tanken är att det ska bli en såndär fest, dit folk kan komma och gå som de vill. Har man en bror som inga planer har för kvällen, eller en bekants bekant som råkar ha tråkigt; så plocka med dem! Vill man bara titta in och ge en kram så räcker det. Det ska bli en såndär skön, anspråkslöst opretentiös kväll, är tanken.
 
Femte juli.
 
Boka in det.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback