Ett inlägg med länkar till det mest ångestfyllda

Jag har valt att samla de mest ångestfyllda inläggen. För de är oftast vackra, jag producerar bra texter när jag är som mest nere.
 

Ett kort inlägg om Honom
Moment 22
 
En dag när otillräckligheten, ofullständigheten gjorde sig fruktansvärt påmind
Otillräcklig, ofullständig
 
Ett inlägg om sanningen
Den sanna sanningen
 
En av anledningarna till att jag inte orkar lära mig tycka om nya människor längre
Det gjorde ont
 
Jobbig dag
Helvete
 
En annan jobbig dag...
Dagens känsla
 
...och dagen efter det
Vill krypa ihop
 
En kväll då allt blev fel
Det var då själva fan...
 
Det slet och det drog
Slita och dra
 
Jag var lite arg på mig själv, för att jag inte tog tag i det...
Om jag bara vågat
 
Troligtvis det viktigaste inlägg jag skrivit. Kvällen innan deras sista dag. Läs.
Något inom mig tar slut. Ebbar ut.
 
A är så viktig för mig...
Bara ett kort sms

...så otroligt viktig
Världen är så stor, så stor

En kväll av ensamhet
Ikväll är jag ensam
 
Återigen, ett inlägg om Honom
Djävulen på högeraxeln

En kväll av matångest och ljud som tränger sig inpå
...och det klickar som en flagglina mot en flaggstång...
 
Ännu ett inlägg om A, om kärleken till henne och saknaden av henne
...och hjärtat svämmade över litegrann...
 
Alltid lika aktuellt
Jag bara önskar att någon kommer stå kvar.
 
Om Honom, igen
...Hans blick är iskall och jag blir som en hund...
 
Självinsikt
...det är i vemodet jag skapas...

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback