Instadjur

Med en allergisk sambo, vore det omöjligt för oss att ha ett pälsdjur. Så jag njuter av alla fyrbenta, håriga varelser just nu.
 
Här hos mamma och pappa finns Maya och Pussel, i stallet finns sisådär en trehundrasju katter, tre hundar och alla hästar. Idag var jag dessutom hos en gammal kompis och pussade lite på både hästar, katter och kaniner.
 
Som sagt, jag njuter just nu.
 
Som ni ser...
 
 Maya och jag, efter runt femhundraelva pepparkakor.
 
 Mys med Pussel.
 
Finaste genomgår kurs i att klappa katt.
 
 Maya har fått tag i julgranspyntet.
 
 Maya och jag delar på en pepparkaka. Och ja, på mitt lår ligger ytterligare en och väntar.
 
 Kanin.
 
 Apollo. Underbar vän ända sen tiden då det begav sig.
 
 Pussel igen. I nedåtlutning. På min kameraväska.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback