Jag ❤ mitt jobb

Jag älskar verkligen mitt jobb. Jag älskar att jobba med barn. Jag minns klart och tydligt att jag under min anställningsintervju framhöll att jag sparar på guldkorn (jag skrattar fortfarande hysteriskt åt den gång då H, på min förra arbetsplats jagade en vikarie med en snorkråka). Och det har kommit så många guldkorn i år. Jag vill dela med mig av några. Precis som i förra inlägget, blir det medelst länkar.
 


29 januari
Tre höjdpunkter idag
 
13 februari
Skrattfröken

 
21 mars (helt klart en av de bästa)
Två höjdpunkter på jobbet
 
17 april
Underbara arbetsplats!
 
23 april(bra dag, trots att Finaste var sjukskriven (också ett av de bästa och (och mest hysteriska) tillfällena i år))
Stackars Finaste
 
7 maj(fin stund, vid läggning av middagssovande barn)
Kärleksförklaring

4 augusti(en kärleksförklaring till dem, allihop)
Jag tycker om dem
 
8 augusti(vikten av att säga "Du är bra")
P-tf-tf-tf

14 augusti
Underbara, kloka
 
20 augusti
Glädjeämnen
 
22 augusti(så viktig)
Hjärtevärmare
 
30 september(tillbaka från Stockholm del I)
Ännu en dag med de fina...
 
1 oktober(tillbaka från Stockholm del II)
Dagens höjdpunkter

24 oktober(från en förälder)
Värme
 
6 november
Du vet vem

21 november
Kraxkrax!

22 november
(ännu ett viktigt tillfälle)
Vila i mig
 
1 december (om, och till, dem alla)
Du är så många, och samtidigt bara du

13 december(Lucia på jobbet...)
Sjukt stolt fröken

20 december (del I)
Ett av dagens fina tilfällen

20 eller 21 december, beroende på hur man ser det(del II)
Ett par guldkorn

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback