Just nu

Smsar just nu som besatt med systeryster. En av hennes bästa vänner är designer, smyckestillverkare och sömmerska. Ska kolla upp vad hon kan tänkas ta betalt för att sy en brudklänning åt mig. Jag har en liten idé och det vore ju, om inte annat, otroligt coolt att ha en klänning som ingen annan någonsin kommer äga en likadan av.
 
Här hittar ni TheRese.
 
Jag har tänkt att ha två olika klänningar på vår stora dag. En brudklänning, och en något enklare, lite kortare. Tänk typ studentutspring; lite halvfin, knälång. Jag vill inte sitta i lång brudklänning på restaurangen på kvällen, vi vill skala ner det mesta krimskramset. Däremot vill jag gifta mig i långklänning.
 
Det blir nog finfint.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback