Ny presentation

Här till höger har jag skrivit en ny presentation -------------------------------------------------------------->
 
Lägger upp den här också. Jag är faktiskt rätt nöjd med den.
 

 
Jag tycker om att flamsa, skratta och kramas och jag gillar att spontandansa med knepiga, omotiverade små skutt, lite sådär pinsamt, gärna när andra ser på. Jag tycker om att musicera och sjunga och jag tycker om att skriva (särskilt med många parenteser (om en dubbelparentes är motiverad så är det ännu roligare)) långa texter och meningar och ju längre jag kan skriva utan punkt, desto roligare; jag interpunkterar hellre medelst kommatecken och semikolon. Jag ogillar att skriva ut tal med siffror, det gör jag hellre med bokstäver och ju större tal, desto bättre. Krångliga ord, såsom sedemera, medelst, huruvida och andra lätt glömda ord är min specialitet och särdeles duktig är jag på att få in dessa i rätt kontext när jag skriver. Grammatik är jag bra på och jag ägnar gärna långa diskussioner åt att övertyga folk om att det heter få; färre; färst. Och ja, jag pratar lika mycket som jag skriver.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback