PANG!

Happ, så kom det igen. Slaget i huvudet. En text som jag direkt kan relatera till. Som jag skrivit förr, känner jag ofta att jag nog bara låtsas. Bara för att få uppmärksamhet. Jag ler och skrattar. Jag äter. Jag är normalviktig och ingenting på utsidan skvallrar om vad jag gör. Jag inbillar mig själv att jag bara leker med min omgivning.
 
Och sen kommer en text, som lika gärna kunde varit skriven av mig. Och det går inte att hitta på; det här är ren erfarenhet.
 
Läs. Det är tre texter; läs dem nerifrån och upp. De två senaste är bara PANG BOM, på pricken, jag. Kanske inte själva förloppen, men tankesättet.
 
Om du vill läsa tidigare inlägg av mig, i den här kategorin, så finns de här.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback