Tisdag

Huvudet upp fötterna ner. Jag brukar börja där, och det har funkat bra idag. Jag har varit grymt trött och seg, vilket främst visade sig på danspasset där jag hade noll fokus och energi.
 
Annars har dagen hållit ihop, visst har den det. Bra dag med finaste ungarna på jobbet. Är fortfarande lite nere över att C slutat, det blir märkbart.
 
Lite magknip över andra saker, men de är utom min kontroll. Jag kan bara visa var jag står. Hur jag känner. Var jag finns. Vilket jag hoppas jag klargjort.
 
Nu blir det en stunds mys med Finaste innan sänggång.

Kommentarer
Anonym säger:

Det har du gjort. Tack för att jag inte behöver stå ensam i det här som har förvandlats till en fråga om liv och död. Har hört om det, läst om det men alltid tänkt att det gäller inte mig. Men jag håller vad jag lovar, jag ska kämpa. Vann kampen för ikväll. Fick i mig bananen (tog bara 67min) och det ska belönas med sängen. Kram F

Svar: Bra kämpat, älskade du! Det får gärna ta tre-fyra timmar. Huvudsaken är att du finns kvar. Kram
Maria P

2013-02-19 | 22:55:25

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback