Tröttfredag

Usch, har inte alls varit i form idag. Framförallt inte fysiskt. Trött, seg och hängig. Bara jag inte har nåt skit i kroppen, har verkligen ingen lust till det!
 
Mina kollegor borde verkligen känna sig hedrade idag. Så sent som typ igår pratade jag om att jag inte kan somna om jag inte känner mig hundraprocentigt trygg på platsen och med det eventuella sällskapet. Idag på rasten slocknade jag som ett ljus. Det har aldrig hänt på jobbet tidigare. Skönt var det i alla fall. Efter min lilla powernap (ur vilken jag väcktes av vår kock, alldeles för snart enligt mig) gick dagen som i en dimma och jag orkade ingenting.
 
Nu blir det öl och vin här hemma. Känns som att jag kan behöva det.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback