Vardagsmotion

Måndagar är vanligtvis den dag i veckan då ingen tid finns för motion (blir dock ändrig på det nu, bara jag kommer ur sängen i tid; har fått en crosstrainer av C så nu ska här trampas, varje måndagmorgon i en halvtimme). Idag hade jag dock bytt arbetstid med N, och efter att ha kunnat plocka ut en kvarts komptid kom jag hem lagom i tid för att slänga på mig termobyxorna och promenera till körövningen.
 
Det blev en rask promenad dit; trettio minuter tog den dryga tre och en halv kilometer långa sträckan. Sen blev det sällskap halva vägen hem av systrarna, och eftersom S nyligen varit sjuk så gick det något långsammare första halvan; runt fyrtio minuter tog hemfärden.
 
 
Sååå skönt att få gå! Imorgon blir det dock gymet, jag hoppashoppashoppas hinna till dansen!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback