Inte helt på topp

Jag har inte haft en dålig dag. Den har heller inte varit på topp.
 
Det beror troligtvis på att jag under fyra och en halv timme på förmiddagen satt och skrev. Och skrev. Och skrev. Och umgicks inte med barnen alls mellan nio och halv två, med korta undantag för en rush genom hallen då jag bytte ett par ord med juvelerna.
 
Stillasittandet her resulterat i trött rygg. Stillasittandet har resulterat i trött skalle.
 
Den trötta skallen började snart värka och till råga på det blev det kväll vilken innehöll ett föräldramöte.
 
Och så två små chocker idag. En inlånad personal som helt plötsligt gjorde sin sista dag idag och så en förälder med två underbara barn som helt plötsligt skulle ha uppsägningslapp.
 
Så nej.
 
Jag är inte helt på topp.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback