Förbättring

Ja, jistanes.
 
De hade ju release på nytt BodyJampass förra veckan. Det gick så bra att jag idag helt enkelt vägrade erkänna att jag var där då. Så bra. Det vill säga inte alls.
 
Idag verkade det mesta dock ha lossnat och jag kunde hänga med det mesta. Skönt.
 
Det hänger på samma som vanligt. Utöver det uppenbara problemet att jag inte är någon dansare, whatsoever, så strider jag mot min prestationsångest, och när något ska göras, och jag inte förstår direkt, då låser det sig. Snacka om kass kombo. Det var väl det som hände förra veckan. Men idag hade väl en del sjunkit in, då. Skönt att ha fått sätta det, nästan åtminstone, med tanke på att jag på grund av lite bortavaro under min semester kommer missa ett par veckor på gymet. Hade känts lite sisådär att lämna med en kass erfarenhet.
 
Häpp, nu blir det dusch!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback