Lite om veckan

Nu är jag på en av de vackraste platser jag vet. Där jag alltid är välkommen.
 
Jag är skitig och jag luktar kadaver. Dusch är en sällsynt lyx som hinns med... ibland. Jag skyfflar dynga, hivar hö, slabbar med vatten, målar hus, kör häst, kramas med hundar, härjar med kattungar, löptränar... Allt. Kort sagt; jobbar mig trött och äter en brödskiva om jag någon gång får en minut över. Eller så vigs den minuten åt en dusch, som idag.
 
Jag trivs. Jag saknar Finaste, särskilt om kvällen, men i övrigt njuter jag av att komma ihåg att kolla mailen typ var femte dag och helt glömma omvärlden. Hästarna ger mig sällskap och K, J och S roar mig så gott de kan. Jag njuter av sällskapet och av att få jobba mig rejält trött.
 
Apropå det, dags att sova nu.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback