Träningsdag

Idag har det motionerats, ska jag be att få tala om.
 
Började dagen med ett kort löppass; tre och en halv kilometer i lugnt tempo. Efter det cyklade jag ner till K, två kilometer ungefär. Vi cyklade till och från Skåre (med kaffepaus där, då), totalt sexton kilometer.
 
Efter vår lilla date hamnade jag på gymet. Där blev det ett askul pass; en timmes Sats PowerStep. Jag hade aldrig kört det innan, men instruktören är världens bästa och hon visade mig tillrätta bland viktplattor, stänger, stepplådor och allt. Sen blev det tjugo minuter crosstrainer (enbart för att slå ihjäl tiden) för att sen springa in på ett corepass på trettio minuter för samma instruktör. Och så cykel hem.
 
Såna dagar, när jag får träna och svettas utan att tänka för mycket emellan, gärna med en massa vardagsmotion, som idag, då mår jag bra.
 
Behöver jag säga att middagen satt fint ikväll? ;)
 
 

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback