Upp, upp och igång!

Skulle gått upp halv sju. Klockan var väl närmare sju när jag väl kravlade mig upp och tog mig ut i spåret. Milen skulle avverkas enligt mitt träningsschema, då det är en vecka till Karlstadsloppet. Det gick fint, sprang samma spår som i söndags fast jag började mitt i spåret här hemma, där de två spåren möts. Funkade kanonbra.
 
Hem och i med lite fil och russin, sen vidare ner till gymet för ett BodyJampass. Det gick väl... sådär, ärligt talat. Var såklart trött i benen efter milen och dessutom cykel ner till gymet. Har garanterat gjort bättre danspass, men det fick gå, helt enkelt. Trött blev jag i alla fall, och det var det som var meningen.
 
Sen dess har det rullat på här hemma. Dusch, fix och så bakning. Ska ut till Ks stuga i Deje och fika lite, och ikväll blir det grillning med S.
 
Häpp!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback