Dagens shopping - bildbomb

Jag och Finaste gav oss ut till Edsvalla och CarlstadDepå tidigare idag. Där blev det dyrt. Men jag är nöjd.
 
Märke: Serious Sally
Storlek: S
Ordinarie pris: ??
CarlstadDepås pris: 149kr
Denna var det dessutom halva reapriset på, så 75kr gav jag. Man tackar!
 
Märke: Serious Sally
Storlek: S
Ordinarie pris: ??
CarlstadDepås pris: 200kr
Även denna var nedsatt till halva reapriset; 100kr fick jag betala.
 
Märke: Serious Sally
Storlek: S
Ordinarie pris: 299kr
CarlstadDepås pris: 299kr
 
Märke: Soyaconcept
Storlek: M
Ordinarie pris: 299kr
CarlstadDepås pris: 249kr
 
Märke: Soyaconcept
Storlek: M
Ordinarie pris: 249kr
CarlstadDepås pris: 199kr
 
Märke: Soyaconcept
Storlek: M
Ordinarie pris: 199kr
CarlstadDepås pris: 199kr
 
Totalt har jag alltså betalat 1121kr. Gaaah! Fast allt utom den sista är sånt jag kan mysa runt i på jobbet och den sista ska användas redan på fredag. Då blir det utgång med finaste kollegorna.
 
Tjing!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback