Förtal

Är grymt ledsen och besviken över rykten och förtal som florerar kring jobbet i nuläget. Kan naturligtvis inte gå in på detaljer, men just nu behöver vi i arbetslaget varandra mer än någonsin!
 
Hursomhelst så är jag mitt i alltihop otroligt tacksam över alla underbara föräldrar som stöttar upp och som väljer att se vad vi gör. Som väljer bort falska rykten.
 
 
Annars? Jo. Var med på löpgruppen idag och brände bort en del negativ energi. Intervaller blev det idag och M sprang sist och blåste i visselpipa när vi sprungit i en minut (varannan gång; varannan var på trettio sekunder). De sista intervallerna hann jag knappt starta innan jag bara sprang och tänkte BLÅS FÖRIHELVETE! Bra träning, ja, men jag har ju verkligen ingen som helst intervallkondis.
 
Imorgon blir det Yogalates och Sh'Bam.
 
Blir bra.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback