Laddar

Här sitter jag och laddar för en löptur. Det blev ingen igår, så idag blir det hårdkörning. Sen BodyBalance på det ikväll. Blir fint det.
 
Gårdagkvällen tillbringades i soffan framför åtskilliga avsnitt av QI. Jag är inget fan av melodifestivalen, tvärtom. Mamma ringde och frågade om vi laddade upp för att se det, varpå jag snabbt svarade "NEJFÖRIHELVETE!". Jag menar, varför ska jag plåga mig med att se en massa artister jag aldrig hört talas om och potentiellt mår illa av, sjunga en massa skitmusik som inte tillför världen någonting? Nej, tacka vet jag musik och låttexter med ett faktiskt innehåll, något som faktiskt talar om vem låtskrivaren och artisten är och vad de står för.
 
Nog om det. Nu ska jag ut och svettas!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback