Träning à la Ellos

Alltså...
 
Gymet är ingen modevisningsarena. Och jag älskar att träna, oavsett hur jag går klädd.
 
Fast hursomhelst, så dör jag lite när jag ser vilka underbara träningskläder Ellos har. Jag skulle LÄTT kunna bygga upp ett sjukt överflödigt lager träningskläder om jag bara hade råd:
 
Ellos Sport Gråmelerad Disa 2in1
 
Adidas Originals Gråmelerad Adidas Orig Tee Dress, dam
 
Esprit Sport Gråmelerad Esprit Jumper
 
Reebok Gul Reebok Dance Hoodie, dam
 
Puma Svart Puma Mls Cover Up tröja, dam
 
Esprit Sport Gråmelerad Esprit T-shirt

Kommentarer
Victoria säger:

Göööörsnygga! :) men du, hur gör man tidsinställda inlägg? Kram

2013-03-15 | 06:40:53
Bloggadress: http://vickz83.blog.se

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback