Lite Tallinn

Vet inte om ni tänkt på det, men de enda som dyker upp här på bloggen sen ett bra tag tillbaka, är jag och Finaste. Och djuren såklart, men jag orkar inte vänta på svar från dem.
 
Jag undviker det med flit. Att lägga upp bilder på andra, alltså. Är det någon gång jag verkligen VILL lägga upp bilder på folk, så frågar jag. Och jag nämner aldrig vid namn. Undviker det. Det är faktiskt även för min egen skull; jag vill tillexempel inte synas på FB och då förutsätter jag att folk visar mig den respekten. Och jag respekterar andra. Det handlar alltså inte om någon fånig egotripp.
 
Med den lilla inledningen tänkte jag nu gå över till bildbomb från Tallinn. Med bilder på mig. Och lite omgivning.
 
Håll tillgodo!
 
Gone bananas (Ts proviant till bussresan)
 
Djupt samtal
 
Gone French (med stulen musche)
 
Stockholms skärgård en söndagsmorgon
 
Tax Free

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback