Up and running!

Jajjemän, trots den tidiga timmen har jag redan hunnit avverka en löptur på fem kilometer. Om en vecka är det ju Vårruset och som jag alltid gör, så löpte jag loppsträckan veckan innan loppet. Det gick dock inte helt i det tempo jag önskat; på BodyCombatpasset igår trampade jag snett så det sjöng om det och högervristen har varit lite öm. Lägg därtill en sjuhelskikes träningsvärk. Det gick bra ändå, ska tilläggas, är inte det minsta bekymrad inför loppet.
 
Apropå lopp.
 
Chefen kom fram till mig igår och frågade om jag inte kunde tänka mig att åka och jobba i Stockholm igen. En vecka i september. Det visade sig vara vecka direkt efter Topploppet, som går just i Stockholm. Självklart sa jag ja. Det var så grymt kul sist och när det sammanfaller på det viset, ja då är det nog faktiskt meningen.
 
Nu ska jag duscha och sen packa klart det sista inför helgens utbildningsresa. Jobbet styr kosan mot Tallinn, ska bli så sjukt kul!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback