Födelsedagsplaner

Om en dryg månad firar ju jag sjugosju år på denna jord, och Finaste och jag har börjat göra upp planer.
 
Efter att ha diskuterat lite fram och tillbaka, har vi kommit fram till att vi satsar mer på att ge varandra födelsedagspresenter denna vinter, då vi båda fyller år rätt nära jul. Julklappar skippar vi, mer eller mindre, och istället åker vi till Göteborg och Jul på Liseberg. Vi åker på min födelsedag, jag slutar relativt tidigt då, och så går vi på Liseberg på lördagen. Om allt klaffar, åker vi över Vara på hemvägen och ser Malena Ernman och Åsa Jinder på söndagen. Det spôrs, hotellet är bokat men just konserten är inte hundraprocentigt spikad än.
 
Det blir nog hur bra som helst, en födelsedag med bara mig och Finaste är precis vad jag vill ha.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback