Platt fall

Idag föll blodtrycket platt. Åtminstone tror jag det, V flaggade för att det kunde vara blodsockret, vilket jag inte kan utesluta, men blodtrycket har spökat förr.
 
Hursomhelst.
 
Jag hade suttit med ett trött barn i knät. Hen somnade efter en stund, och jag passade lite lagom egoistiskt på att snufsa lite i håret och lyssna på den lugna, fina andningen och jag blev nästan lite småsömnig själv där ett tag. Direkt därefter hade jag rast, och när den var slut och jag skulle resa mig, svartnade det totalt. Bara under bråkdelen av en sekund, men ett så kraftigt blodtrycksfall var det längesen jag hade. Som tur var, gav det sig tillslut, men för barnens säkerhet så tog jag på mig lite enklare sysslor det sista, som påklädning och liknande. Inga lyft, helt enkelt.
 
Bilresan hem gick fint och nu känner jag mig återhämtad. Kanske är det så enkelt som att jag är inne på sjätte dagen i rad utan kaffe? Äh, bryr mig inte. Det är över nu. Ska passa på att slappa lite innan spinningen om ett par timmar.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback