Bodyguards

I helgen ska jag ha stallet. Ska mysa runt uppe på gården, ensam. Eller ja, så ensam man nu kan bli med över tjugo djur runt sig.
 
Igår träffade jag K, J och S en kortis på travet och fick samtidigt träffa deras nya "valp". Vackraste, finaste Elvis gick bort i somras, och han har nu ersatts av Molle.
 
En tvåårig New Foundland. Svart. Stor som ett hus; han når mig till låren.
 
Jag tänker som så, att enkom tack vare att ingen vet hur snälla hundarna uppe på gården är, så kommer jag garanterat kunna känna mig skyddad. Ingen kommer vandra in där hursomhelst.
 
Monty och Melvin
 
 Molle

Ursäkta bildkvalitén; kameran har aldrig varit det första jag gått efter när jag köpt telefon.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback