Frukost

Jag sitter i skrivande stund och chockar mig själv.
 
Jag äter frukost. Och inte en snabbt ihopmixad smoothie som bara är att hälla i sig, utan mycket frukost. Utan att överhvudtaget ha rört mig innan.
 
Och vi snackar verkligen mycketfrukost.
 
Havregrynsgröt.
Smörgås.
Kaffe.
Ett glas mjölk.
 
Sånthär brukar gå ner efter några kilometer i spåret. Kanske. Om jag har en bra dag.
 
Igår hade jag en toppendag med skratt och bus. Idag har en god chans att bli likadan. För det känns inte som om jag kommer få betala för det här. Eller så lever jag på att jag ska ta ut mig ordentligt i och med loppet på lördag?
 
Skit samma. Dumt att analysera.
 
Jag. Äter. Frukost!
 
 

Det är nu jag vill ha applåder och trumpetfanfar. Vem fixar?

Kommentarer
Johanna säger:

Jag applåderar och spelar trumpet för dig!!! Vilken seger!!!

Svar: Jaaaaaaaa! =)
Maria P

2013-09-19 | 09:01:02
Bloggadress: http://johanna.livskick.nu

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback