Inte mer än människa

Maria Mena, som på något vis alltid lyckas skriva texter som jag direkt kan relatera till, har släppt ett nytt album.
 
Där finns låten nedan.
 
Jag relaterade på en gång till det här inlägget, som jag skrev för en månad sedan.
 
Behöver jag säga, att den här texten träffade rakt i hjärtat?
 

 
 
Wish I could see it
Not only feel it
It’s on the inside
It’s on the inside

Wish I was sleeping
Then I’d be dreaming
Can’t find a reason
For my body’s treason

I’m only human
I’m only human
I’m only human
I’m only human

My womb rests slanted
Took it for granted
And when a heart stops
The deafening shock

Wish I was bleeding
So you could see it
But it’s on the inside
It’s on the inside

I’m only human
I’m only human
I’m only human
I’m only human
 
I’m only human
I’m only human
I’m only human
I’m only human
 
I’m only human
I’m only human
I’m only human
I’m only human
 
Wish I was bleeding
So you could see it
But it’s on the inside
It’s on the inside

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback