Kommer tillrätta

Efter ett dygn på Ekerö börjar jag komma tillrätta. Idag fick jag låna en bil för att komma med rätt buss för att komma med tunnelbanan för att komma med bussen. Imorgon bör jag få ihop det så att jag kan knalla de sjuhundra metrarna ner till närmaste hållplatsen här. Det underlättar rejält.
 
Första morgonen på nytt ställe är för mig alltid lite snurrig. Jag ska hitta rutiner som passar mig och jag ska få ordning (nåja) på alla grejer. Det gick dock ihop någotsånär och jag tror jag undvek att väcka hela huset. Nu ikväll tog jag en fyrakilometrare runt härikring och det känns redan att själen har fått en annan sorts ro. Tänk vad lite motion kan göra.
 
Nej, dethär håller inte. Jag kom i säng runt midnatt igår, efter att ha försökt förbereda dagen idag, bäst jag kunde. Sen kunde jag inte somna på en bra stund, och med tanke på att jag var ur sängen halv fem, så landade jag väl på drygt tre timmars sömn. Dags att kompensera.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback