Söndag

PowerSteppasset var baske mig en höjdare! Sedan sist jag var där, hade de bytt koreografi och det här var grymt kul och såpass enkelt att jag kunde hänga med.
 
Efter dusch och fix åkte jag hem till E och drack kaffe och åt glass. Vi pratade i två timmar om allt och ingenting. Så skönt att få ventilera, skämta och prata ut. Imorgon, eller kanske på tisdag, tänkte jag ringa A och göra samma sak. Om hon kan. Och vill.
 
Söndagen har inte bjudit på så mycket mer. Skönt det. Laddar nu inför jobbveckan som komma skall. Ser fram emot att få en inskolning. Kommer nog gå hur fint som helst. Sen såklart ytterligare ett par gullefjun som hittar tillbaka efter semestern. Och så de som hittar tillbaka efter helgen, såklart. De är också alltid lika härligt att få träffa.
 
Ni ser.
 
Det tar sig.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback