Trettiosju

Vecka trettiosju har dragit igång.
 
Reaktionerna på nya hårfärgen var lite blandade. Kollegor och föräldrar överöste mig med komplimanger medan barnen mest tittade. Och så var det bra med det. Knappt några reaktioner alls.
 
Förutom två, rätt fantastiska.
 
Den första kom redan på morgonen. När en av femåringarna tittade, tittade och tittade. Och närapå krockade med en stolpe.
 
Nästa lät vänta på sig. Jag satt visserligen mest inomhus och skrev idag, och umgicks knappt alls med barnen, men den andra jag hörde, åtminstone, kom vid en hämtning. En av våra superroliga treåringar sa, lugnt och sakligt till sin mamma "Maria har nåt fel på håret". Inget dömande. Bara kallt konstaterande.
 
Hann till gymet direkt efter jobbet. Det blev ett BodyCombatpass, och direkt på det lite Sh'Bam. Perfekt sätt att vänja sig vid nytt utseende, eftersom det innebar nästan två timmar framför en stor spegel.
 
Och så fick jag ju slåss lite.
 
Bara en sån sak.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback