Klänningsprovning nummer två

Idag åkte jag tillbaka till Falköping och tog systeryster med mig. T hade jobbat massor med klänningen och det handlade mest om lite nålande nu, för att få till alla mått på överkroppen och så längden på kjolen. Jag är verkligen supernöjd med klänningen, den blir precis sådär enkel som jag vill ha den!
 
Fixar till lite över bysten...
 
 Midjedetaljer
 
 Nåla, nåla, nåla...
 
Nej, jag är inte särskilt skrockfull. Jag har inga problem med att låta andra se klänningen innan bröllopet.

Kommentarer
Liselotte säger:

Åh, så vacker! Precis min stil (även om bröllop kanske inte är min stil ;-) )

Och vilken härlig känsla, det där att bli riktigt nöjd, eller hur?

Svar: Verkligen! Och tack! :)
Maria P

2014-04-14 | 14:09:58
Bloggadress: http://liselotte.livskick.nu

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback