Nåja

Utöver klänningen, köpte jag bland annat även ett par nya löparskor igårkväll. Fruktansvärt nödvändigt, faktiskt, då mina gamla börjat spricka. Inte bara i tårna, där de flesta av mina löparskor brukar ge sig till sist, utan även längre upp på foten.
 
Jag har redan hunnit inviga de nya pjucken. Nu på morgonen blev det en halvmil, runt Rud och jag riktigt studsade fram på vägen. Ni vet, ungefär sådär som en brukar göra, kvart i sex på morgonen...
 
Ja. Ni ser rätt. Det är en massa rosa på dem. Vedervärdiga färg. Menmen, det drar faktiskt mer åt cerise och det kan jag acceptera. OCh de är ju mest svarta. Jag får väl trösta mig med att de kommer matcha mina rutiga tights.
 

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback