Vem är på?

Vet ni vad jag skulle vilja?
 
Jag skulle vilja åka iväg med en eller flera väninnor. Bort, till någonstans där det finns ett nöjesfält. En helg i glada väninnors lag, med restauranger, barer... och karuseller! Åkattraktioner så långt ögat når. Tänk, bara en massa härj en helg, bara släppa loss och bli barnslig!
 
Jag är tjugosju, men vad gör det? Jo, man är äldre än man gör sig! Man är den ålder man är, punkt. Men det behöver inte vara ett hinder för att härja. Klart vi blir äldre, det blir vi allihop. Och tur är väl det, för vad vore alternativet? Ut och festa, på riktigt festa, är kanske inget jag skulle orka eller vilja var och varannan helg längre. Men jag har energi nog att göra det någon gång ibland.
 
Och så lite berg-ochdalbana på det.
 
Så. Nu har jag talat om vad jag vill.
 
Vem är på?

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback