Kick off

Sådärja. Karlsson blev en succé, och sågottsom alla kids hade gått in ordentligt för dagens sagoinspirerade maskerad. Alltifrån Astrid Lindgren till Monsters Inc. fanns representerat. Även några djur fanns på plats, och en ursöt liten Bamse.
 
Nu har jag dock duschat av mig den egocentriske, narcissistiske skitstöveln (ja, en förälder och jag konstaterade att Karlsson faktiskt är ett riktigt... svin) och blivit mer mig själv (även om det är rätt gôtt att få släppa ut sin inneboende rövhatt då och då).
 
Ikväll kör vi en liten kick off oss kollegor emellan. Det blir restaurangbesök och bowling. Om en liten stund kommer E hit och umgås, innan vi sammanstrålar nere på stan (de flesta av oss; några blir hemma med förkylningar och annat).
 

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback