Fin dag

Haft en fin dag, med de finaste fina. Underbara små, om ni bara visste vad mycket jag tycker om er! Om jag kunde, skulle jag ge er hela världen. Ni får mitt hjärta att svämma över litegrann, varje dag. Ni gör mig stolt, och det enda som smärtar, är att behöva se er gå ifrån mig. Ni får mig att skratta. Varmt och från hjärtat. Explosivt och hysteriskt. Spontant och lyckligt.
 
Idag hade jag en underbart spontan samling och barnen var fantastiskt lyhörda. Mycket skratt, härliga idéer.
 
Ett av barnen, hade varit borta några dagar extra och just därför, antagligen, höll hen sig extra tätt intill mig under dagen. När hen sen skulle gå hem, kastade hen sig i min famn och gav mig en smällkyss, mitt på kinden. Jag blev alldeles tårögd av den ömheten; på två och ett halvt år, har hen aldrig tidigare gjort så. Även föräldern intygade, att det inte direkt slösas med sånt. Ja, jag blev alldeles varm inuti.
 
Jag hoppas på en lika fin morgondag. Vill ha. Behöver.
 
Älskade, finaste, fina små...
 
 

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback