Piggare dag(?)

Tisdag igen då. I vanliga fall skulle jag varit på jobbet redan, men ett schemabyte gav mig lite sovmorgon idag. Och som det blev igår, då jag i det närmaste somnade under rasten, var det nog lika bra. Jag klev upp först vid sju, och har alltså de senaste fyrtiofem minuterna hunnit fixa till mig, koka gröt och, samtidigt som gröten inmundigats, sitta här.
 
Ska strax åka. Bara tandborstningen kvar, istortsett. Får hoppas på en piggare dag, men det ska nog vara relativt enkelt att uppnå. Igår var jag i barngrupp i sisådär en halvtimme, innan jag satte mig för att skriva, hela resten av dagen. Och ja, jag tror jag blev klar, så nu slipper jag ha det hängandes över mig.
 
Häpp!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback