Sjukstuga (?)

Fy farao, vaknade med rinnande näsa, svidande och stickande hals och frossa. Tur att onsdagar inte innebär mer träning än vad transportsträckorna mellan hemmet och jobbet erbjuder. Jag var, egentligent, sugen på en kortare löptur nu på morgonen, men när klockan ringde så var det bara att inse att det skulle min hals aldrig fixa. Jag är född med taskiga luftvägar som det är, och är de inflammerade så blir de alltid ännu värre. Dock brukar halsont vara snabbt övergående på mig, så imorgon kan jag nog köra på som jag brukar.
 
Jag känner mig lite trött i kroppen, vilket jag hoppas beror på förkylning och lätt outsövdhet, kombinerat med hårdträningen från igår. Huvudet är... inte helt vaket (trots att jag varit uppe i över en timme nu), så det är svårt att säga än, om tröttheten i kroppen grundar sig i rent fysiska orsaker, eller om de kommer från skallen från början.
 
Dä spôrs. Nu ska jag tömma Farbror Blå på sitt innehåll, förbereda en tvätt och sen fixa mig det sista innan jag trampar ner till bussen.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback