Colors of the wind

Sådär. Löprundan är avklarad. På grund av ett fruktansvärt onödigt snöfall (som gjorde asfalten sjukt slipprig), tappade jag litegrann motivationen, och rundan landade på bara en halvmil. Mina luftrör reagerade direkt på kylan, och drog sedvanligt ihop sig, vilket resulterade i att jag fick kippa efter luft uppför backen hemåt. Mindre trevligt, men något man vänjer sig vid.
 
Shoppingen idag bar med sig en tröja, ett halsband och lite småplock. Bland annat, fick jag med mig hårfärg (samma som min för närvarande mammalediga (varför, varför?!) frisör använder; hon tipsade om en frisör som säljer samma sort) och den har nu applicerats i den hemska utväxten. Eller nja... den har inte varit så hysteriskt tydlig, men det är skönt att få det gjort. Jag är verkligen galet nöjd över att ha vågat färga mig mörk!
 
 
Herreguuud, ser ni så smal jag var?! Resultatet av noll kalorier in, en miljon ut. Ej rekommenderat som bantningsmetod. Kortet är taget vid nån personalfest, av underbara A (helt klart den största orsaken till flummet).
 
Ser frisk ut, även om jag inte är det... men kroppen mår lite bättre, än på bilden ovan.
 
Bilderna var egentligen tänkta för jämförelse mellan hårfärgerna. Sorry...

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback