Godermorgon, mitt herrskap

Måndag igen. Och jag mår bra. Så långt, i alla fall. Vem kan göra annat, när klockan är halv sju och jag inte ens kommer behöva reflexväst, för att synas när jag cyklar ner till bussen?
 
Farbror Blå visar sig på sin bästa sida och serverar mig gott kaffe också. Och jag tänker tillbaka på när jag satt just här, igår, och tittade ut genom fönstret och fick se tre barn som hade lite picknick här på innegården. Det var en så fin bild, och jag blev glad. Sen blev jag glad igen, för när jag och Finaste var på Bergvik, fick jag en liten tub med BB-creme på Affection. Den låg, helt randomly och ensam, i en hylla bakom kassan, och när jag hade betalat, vände sig kassörskan om och sa typ "Den här är nog din, den låg bra där i påsen". Tack och bock, sa jag. Gratisprover, som dessutom kommer räcka i många dagar, är aldrig fel.
 
Hörrni, det är dags att införskaffa solglasögon! Jag var såpass nöjd med mitt åttiokronorsköp, att jag satt med dem inomhus (i två sekunder). Avd: Hur man lättast ser ut som en idiot.
 
 
 
http://distilleryimage0.ak.instagram.com/cf816338a80d11e39f3b129979ea7bb0_8.jpg

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback