Övningsdag

Så. Jag tror jag är människa idag. Lite huvudvärk finns kvar, men det kan lika gärna vara ett resultat av två glas vitt igår.
 
Frukostgröten och kaffet är hursomhelst intagna nu. Jag ska ställa mig och fixa lite lunchsallad och hälla upp bryggarens resterande innehåll i en termos, sen bär det av mot Skoghall där vi ska ha övningsdag med kören, hela dagen.
 
Om två veckor har vi konserter, det finns platser kvar. Kom, vettja!
 
ALMARS GÅRD, HÄMTAS PÅ SCALA.
Almars Krog har utsetts till Värmlands Bästa Krog, alldeles nyligen (så nyligen som i veckan)! Och jag har varit där flera gånger, både som sångare och en gång som gäst. Underbart ställe. Menyn den 22 mars är samma som när vi hade körfest där. Ni kommer inte bli besvikna (även det vegetariska är helt gudomligt)!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback