...men...?

...vi skulle klättra ju?
 
Javisst ja. J och hens sambo hade bokat mig och Finaste för lite klättring i Örebro. Halv elva skulle vi bli upplockade.
 
Jadå. Vi blev upplockade. Och sen kom J på att Vi behövde ju en grej på IKEA. Så dit svängde vi. Med Js sambo i spetsen gick vi snabbt framåt mellan hyllorna och när vi var vid restaurangen så SURPRISE hoppade alla de fina fram bakom en skylt.
 
Möhippa.
 
Vi började med en brunch på IKEA och sen drog vi vidare till Skutberget. Fin miljö, nära till vattnet och fullkomligt opretentiös frisbeegolf med galet många skratt. Sen glass och rosa elefanter och ankor och allt vad det var.
 
Fortsatt avkollping på schemat med bad i pool, vin, öl och grill och småprat och skratt. Jag hade nog, uppenbart, tydliggjort min avsky för rosa fluff och förnedring på stan. Kvällen var, kort sagt, perfekt. Hela dagen var perfekt. Utomhusaktivitet, avsaknad av förnedring, avsaknad av löjlig utstyrsel... Bara bra. Med de finaste, de människor jag helst av allt ville tillbringa en sån dag med.
 
Älskade, fina ni,
 
Tack för en perfekt dag.
 
Ni betyder så mycket...

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback