Tacksamhetstisdag

Jag ska haka på Liselottes projekt. Jag ska åtminstone försöka.
 
Idag ska jag vara tacksam för en stor grej. Riktigt stor. Ytterligare en stor grej har hänt idag, men det blir den här jag väljer, då jag håller min nya internetvän så anonym som möjligt.
 
Jag surfade in hos ovan nämnda Liselotte, som vanligt. En i raden av alla bokmärkts bloggar uppe i bokmärkesfältet. En av de viktiga. Och i hennes Tacksamhetstisdagsinlägg hade hon länkat till, och citerat mig! Alltså, fatta! Lilla jag hade skrivit något som Liselotte tyckte var värt att citera och föra vidare! Och så en länk på det! Här finns förresten inlägget hon citerar.
 
Sitter nästan och fnittrar lite här. Jag är dyngtrött. Men jag har haft en rätt bra dag och då orkar jag ta till mig sånthär.
 
Nu ska jag påbörja mitt nya projekt. Tjillevippen!
 
 

Kommentarer
Liselotte säger:

Stort TACK för de fina orden! För övrigt känner jag detsamma: att lilla jag blir citerad av DIG...

Ha en tacksam onsdag också! :-)

2014-05-07 | 08:09:51
Bloggadress: http://liselotte.livskick.nu

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback