Dagen

Har haft en skön dag. Började med tvättid, så nu är det gjort. Ska snart komplettera med att städa hela lägenheten. Efter att tvätten var slut blev det gym. Körde ett 3x12-pass och avslutade med en lätt hysterisk halvtimme på crosstrainern. Hade med mig MMP3:n, och det är värst vad mycket roligare det kan bli om man bara har sin egen musik. Körde stenhårt och landade på 415 kalorier. Var trött efteråt, men inte så less som jag brukar bli. Hade nog orkat någon kvart till.

Efter det var det stämrep med mina sköna andraaltar. Flummade på i en och en halv timme ungefär, och sen satte jag, Anja och Lovisa oss i solen med varsin glass.

Nu ska jag ner och handla lite, sen blir det städning. Team building med styrelsen imorgon!


Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback