Ny favorit...

...som representerar mycket av det jag tänker på. Härlig låt som bekräftar och som gör mig lycklig.

Då Rädslan Tar Farväl - Åsa Jinder


Jag skulle vilja våga tro

Den tanken, den ger mig ingen ro

Säg, finns du för mig, för mitt liv, mitt hjärta?

Finns du för mig i min smärta?


Jag ber dig, kom till mig, se på mig
Och rör vid mig, tanken ler mot dig

Min längtan har rusat i alla sinnen

Led mig hem, kom, fyll mitt inre


Det som skänker mitt liv en mening

Är denna tanke på en förening

Mellan det som är jag

Och det som min längtans blomma är

Tänk om modet vill bära tanken

Tänk om jag väntat för att få känna

Hoppet stiga i själens boning

Då rädslan tar farväl


Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback