Sammanbrott

Jag bröt ihop igår. Och ville ha Dig här.

Anledningen var den materiella fåfänga så många av oss människor styrs av. Internet slutade fungera och datorn påstod att ett nätverkskort slutat fungera. Och hur skulle jag kunna skriva blogginlägg på engelskan utan internet? Hur skulle jag hinna? Skulle gjort det igår, men så kraschade allt.


Jag har verkligen inte råd med ett nytt nätverkskort just nu.

Men.

Nu fungerar det igen. Låt oss alla hoppas att ComHem genomförde reparationer igår kväll.

Hursomhelst.

Det var inte bara datorkrångel som frick mig att bryta samman. Mycket runt mig just nu, svårt att hantera allt. Men jag har Dig i närheten. Tack för att du finns!

Nu VFU.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback